tisdag, augusti 22, 2006

Idag åkte jag tunnelbana till jobbet.

Efter lunch kom en tant från ekonomienheten och skällde på mig för att jag slarvat med tidredovisningen för Juni. Det var jobbigt. Jag lovade att bättra mig, men sedan glömde jag det hela för jag tror jag har fått hälsporre*. Det gör jätteont och jag glömde att tidredovisa.

Dagens lunch - Panerad fisk, potatis och sås. 3 Aztekor av 5.

Dagens F-nylle - Tanten från ekonomienheten.

*Om du vill lära dig mer om hälsporre, klicka här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul dag! Livet leker. Ett genomgående tema verkar va att en tant gnäller på dig varje dag.

Anonym sa...

Panerad fisk + potatis och sås är fan det godaste som finns och förtjänar säkerligen ett högre betyg. Minst 4 aztekor.

Jobs sa...

Hörru Pucko, jag vet att du bara vill bli dagens F-nylle och att det är därför du håller på och bråka. Det kan du glömma.

I övrigt så är panerad fisk, potatis och sås knappast värt en fyra i betyg. Inget kan få mer än 3 Aztekor förutom Azteka, som alltid får fem.

Dyxelogisk sa...

Hälsporre det låter illa jobs..

kan man inte bara slippa bort skiten?