onsdag, augusti 23, 2006

Idag när jag åkte till jobbet så hade jag tur. Först behövde jag bara vänta 1 minut på tunnelbanan från Sundbyberg, sen när jag bytte vid T-Centralen så var det likadant. Kom till jobbet på 27 minuter, det är nytt rekord. Det är sånt som gör livet värt att leva.

På jobbet var det dött som vanligt. Jag satt och surfade på svenskafans som jag brukar när Adam kom fram. Han sitter typ bakom mig. Han sa att han tyckte jag surfade för mycket och att han funderade på att prata med min chef om det. Jag sa att jag isåfall skulle berätta för hans chef om att han sitter och tittar på min skärm istället för sin. Sen flexade jag mina biceps.

Senare på dagen var jag på möte i två timmar. Det är skönt med möten för då slipper man oroa sig för att Adam skall titta på mig när jag inte arbetar. Jag undrar om han är bög eller nåt. Man behöver inte säga så mycket på mötena, bara nicka ibland och hålla med. Alla gör likadant så ingen märker något.

Dagens lunch - Pasta, kött och fisk-buffé. 3 Azteker av 5.

Dagens F-nylle - Mona Sahlin. Hon är verkligen ful.

2 kommentarer:

Admin sa...

Cred till dagens blogg. Världsklass!

Admin sa...

Ok, gårdagens blogg!
Ser fram emot dagens...