måndag, augusti 28, 2006

På jobbet idag så fick jag ett mail från min projektledare. Hon skrev att mitt protokoll var så bra så jag kan få skriva protokoll på varje möte i fortsättningen. Jag gick till min chef och sa att jag i och för sig trivs i projektet, men att jag känner att jag behöver göra något nytt för att fortsätta utvecklas. Han sa att den diskussionen kan vänta tills efter jul.

Jag tror jag har fått skabb på knät. Det kliar och har sig.

En bra grej som hände idag var att myten krossades fullständigt, även för puckot Arne, som trots det gjorde sitt bästa för att få DIF medskyldiga till kravallerna.

Dagens lunch - Kommer inte ihåg vad jag åt idag. Skabb och senil. Det går utför snabbt.

Dagens F-nylle - Hegerfors. Mer partiskt F-nylle får man leta efter. Han är F-nyllenas f-nylle.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hälsporre och nu skabb fan du är värre än mig.. jävla YNK

Jobs sa...

Det är väl tvärtom, jag är råmäktig som är så glad och positiv trots alla problem.

Dyxelogisk sa...

:]