onsdag, september 05, 2007

Simhall

Jag och lilltroll har börjat simma. Ikväll var vi i vasalundshallen och förra veckan var vi i sumpans simhall. Vasalundshallen var den värsta skiten vi varit med om och lilltroll ville inte ens nudda bassängkanten, så äckligt tyckte hon det var. Dessutom var det ett mongo, tre tanter och två bögar i bassängen och sen när jag bastade så satt det en kille där och rakade sitt huvud.
Ni förstår ju själva.

Annars är det ganska kul att simma och basta. Bra för kropp och själ och så och en del i min och lilltrolls friskvårdssatsning. Vi har slutat röka/snusa, vi äter nyttigt som faan och vi simmar. I helgen skall vi simma igen och så skall vi gå på gym också. Vi gör allt ihop just nu.

Om jag vore någon annan och min kompis var ihop med en tjej och han hade en blogg och han använde den för att berätta om hur han och hans tjej gick och simmade ihop, då skulle jag hata den kompisen som faan. Tur att jag är jag och inte någon annan alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

I hate you jobs

ps.. själv gick min helg åt sex och dekadens :) dejtar en riktigt härlig 19 åring :)