måndag, september 03, 2007

Puss och kram

Jag och lilltroll mailar ganska mycket till varandra ibland när vi jobbar. När man mailar med sin flickvän så är det viktigt att man skriver nåt gulligt i varje mail, på så sätt håller man henne på bra humör. Tyvärr är det sällan man får något gulligt tillbaka, men så är det för oss killar, vi får dra det tyngsta lasset här i livet medan tjejerna seglar omkring på en jättelik räksmörgås hela dagarna.

I vilket fall som helst så brukar jag avsluta mailen med "puss och kram" eller nåt i den stilen. Idag hände det sig som så att jag skrev ett mail till lilltroll, avslutade med "puss och kram" och mailade sedan en av mina nya chefer direkt efteråt. När jag skickat mailet så insåg jag att jag råkat avsluta även detta mail med "puss och kram". Det hela känns jävligt jobbigt och jag funderar på om jag skall förklara situationen för honom eller bara låtsas som ingenting.

Inga kommentarer: