måndag, januari 22, 2007

Helgen var verkligen helylle.
Jag fick följa med en vän och hans fru till deras landställe. Där grillade vi korv, pimplade och gjorde snöänglar hela dagarna. På kvällarna söp vi oss medvetslösa. Jag blev egentligen ditlurad eftersom det hade lovats att en söt tjej skulle följa med. Jag tyckte nog iallafall att jag hade en fifty-fifty chans att få torrhångla lite. Hon dök dock aldrig upp för hon hade ingen kattvakt.

Jag vet nu att Gud hatar mig. Det känns faktiskt riktigt bra att veta vem min fiende är. Jag har redan börjat planera en mäktig motattack mot honom. Dessutom Gud, what the fuck have you done for me lately??? I min bok får man inga poäng för att man jobbade sju dar för miljarder år sedan, och sedan bara suttit och lyft A-kassa som värsta soc-fallet. Man kan inte leva på gamla meriter helt enkelt och ingen är gladare än jag nu när Gud bara får 65% av sin gamla lön.

På vägen hem hade vi skoj och stannade och åt pizza i en liten rolig by. Sen åkte vi vidare, lite flottigare.

På jobbet idag hade vi snöbollskrig mot receptionen. De är ett gäng halvfeta tjejer så vi spöade dem så jävla enkelt. Jag mulade en tjej så att hon började grina. Hahaha, det var roligt.

Dagens Lunch - Tonfisksallad. 3 Aztekor av 5.

I dag blir det ingen dagens F-nylle. Istället vill jag tipsa om den lätt roligaste bloggen jag läst.
Dollys Dagbok

9 kommentarer:

Anonym sa...

vad var det för kul med den bloggen? skitnördig ju...
fast det var ju iförsig ditt senaste inlägg också. så förbannat lyckligt!

skärpning!

Jobs sa...

Skit på dig. Dolly är grym.

Anonym sa...

Det är inte gud som hatar dig, det är katten.

Jobs sa...

De gamla egypterna trodde väl att katter var gudar eller nåt i den stilen?
Där ser man iallafall hur vissa saker kan uppfattas som fel i tusentals år och sedan bara helt plötsligt visa sig stämma en helg i Januari på 2000-talet.

Världen är märkligare än man tror.

Anonym sa...

Du glömde skriva att du ringde runt lite på fre & lör natt & bjöd på underhållning i form av sång och "musiccontest".
Jag tror jag vet svaren nu, vad kan man vinna?

Anonym sa...

Vet ej om FFF´s fenomenala träningsblogg är spärrad för seriösa MMMáre?
Jag vill i alla fall dela med mig av den senaste flugan som givetvis är ett påfund från landet där allt bra kommer ifrån US and A "F&M aerobics". Dom berättade på radion i morse att han Victoria´s pojkvän Mr slimfit brommagurka har startat med "stripaerobic" på sitt överklassgym. Meningen är att deltagarna sitter på varsin stol & på kommando av instruktören utför diverse porriga stripposer och åmar sig i takt til musiken. Detta slog så väl ut så man nu tagit det ett steg längre "F&M aerobics".
På de här passen bär instruktören mask och piskar sina adepter samtidigt som de utför sina övningar. Något för FFF?
Va fan hände med att lyfta skrot?

Anonym sa...

Vi får helt enkelt träffas en annan gång :-)

Anonym sa...

visst är det underbart att man kan lära sig ett helt nytt yrke samtidigt som man tränar! Grymt!
arbetsförmedlingen, dra åt skogen!

Anonym sa...

Hi there 

Wow, I've found the same to be true too!  Where did you get that at?  

Bye, - MyGirl! 



[color=#f5deb3][url=online-paid-survey-yahoocomazzramlu.blogspot.com]see how I make free money with paid online surveys[/url][/color]