måndag, januari 08, 2007

Idag var första dan på jobbet på ett bra tag. Jag har varit ledig i två och en halv vecka. Det var sådär. Man tror att man skall göra massa roligt bara för att man är ledig, men istället så blir jag alltid sjuk vid ledighet. Dessutom är jag ju rätt lat också, så det blev mycket sömn och teve på semestern.

Väl tillbaka på jobbet imorse så var alla sådär muppigt glada och ville kramas och ha sig. Vad är det med folk, skall man kramas för att man inte träffats på två veckor numera? Hur länge skall man hålla sig borta innan man får lite sex när man är tillbaka?

Det suraste med denna dag var att jag blev tvungen att jobba ganska mycket. Anledningen var att så många ville komma och berätta om sina fantastiska resor, semestrar och yadayada. Någon hade varit i Thailand och det hade varit såååå härligt. En annan pajas frågade mig vad jag hade gjort först, och jag berättade att jag varit i Falun. Sen stod han bara där och log förväntansfullt med brun solbränd fejja. Jag förstod att det var en fälla, men var ändå tvungen att fråga vad han hade gjort.
- Jag, jo jag har varit i Brasilien i två veckor med min fru. Det var bröllopsresan kan man säga.
Han kucklade av skratt och var sådär äckligt glad så man bara vill köra ner ett avsågat hagelgevär i truten på honom och få honom att hålla käften. På grund av dessa och andra superglada lyckliga pissmänniskor så bestämde jag mig tidigt för att hålla mig framför skärmen, skrivandes lite kod.

Adam kan man iallafall lita på. Han hade inte gjort någonting, han hade jobbat i mellandagarna till och med. Hahaha, jävla loser!!!

Dagens lunch - En stor baguett från pressbyrån med skinka och ost. 1 Azteka av 5.

Veckans Freak - Horse i Treasure Island Extreme. GET HARD, GET HARD.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Något nyårslöfte?

Anonym sa...

Hej blogschmog. Skönt att du haft det bra under semestern.

Anonym sa...

fasen, brasilien hade han åkt till.. känner en kille som åkte på bröllopsresa till brasilien. Undra om det är han?? hmmmm