onsdag, november 22, 2006

Detta är min tredje sjukdag och det börjar bli riktigt tråkigt att inte göra någonting. När man tittar i tevebilagan så verkar det som att det är mycket bra på teve hela tiden, men efter tre dagars efterforskning så har jag kommit fram till att allt är skitdåligt. Dessutom så är ofta tex det Simpsons som man såg vid halv nio samma som sänds halv två på natten sedan, vilket är lurendrejeri. Imorgon skall jag iallafall tillbaka till jobbet.

Jag fick slut på mat också, så idag gick jag till affären och handlade. Jag bestämde mig för att festa till min sista sjukdag lite, så jag köpte rostbiff och potatissallad. De har rostbiff och potatissallad i små portionspaket på min affär. Känns lite som i torsk på Tallinn nu när jag berättar om det. I vilket fall som helst så tappade jag potatissalladsburken på marken så den gick sönder. När jag var på väg att byta ut den mot en hel, så kom en expedit och sa att jag nog fick betala den ändå. Vafan är det här, kunden har väl alltid rätt sa jag, men det höll hon inte med om. Jag blev tvungen att köpa en till sallad och eftersom jag bara hade en hundring med mig så hade jag inte råd med pickles.
Pickles Schmickles.

Eftersom det har startats en hel site bara om utnämningen av F-nyllen, så slutar jag härmed med att utnämna dagens F-nylle. Jag hade ändå tröttnat på det och nu tar jag tacksamt emot förslag på vad jag istället skall ha som återkommande tema tillsammans med dagens lunch. Dagens lunch ruckar jag dock aldrig på. Den är helig.

Hej då.

2 kommentarer:

Admin sa...

>Jobs
Gå till f-nylle bloggen, klicka på "my profile" sen på "my web page" i vänsterspalten så öppnas en liten pokersnutt. Skön snubbe det. Ska nog ta och anamma hans still nästa gång.

Admin sa...

Nej visst fan, jag har tagit bort den såg jag, jaja, det är ett annat skönt klipp där du kan ta del av med FFF anknytning.