torsdag, november 23, 2006

Idag var jag tillbaka på jobbet. Det var helt ok.

På förmiddagen tog jag en kopp kaffe. Sen gick jag och ställde mig vid Adam och frågade vad han gjorde. Han var mycket koncentrerad och sa att han var tvungen att bli klar med en viktig sak, och att jag skulle lämna honom ifred. Jag sa att jag hade tråkigt och frågade om han inte ville med ut på upptäcksfärd till våning fyra. Det är något annat företag som håller till där och jag har alltid varit sugen på att åka dit och titta. Adam sa att han inte hade tid, men jag tjatade och tjatade och sa att jag inte tänkte lämna honom ifred förrän han följde med. Sen stängde jag av hans skärm och tryckte på alla tangenter med båda mina händer.

På våning fyra var det skittråkigt. Så fort jag och Adam gick in genom dörren och jag förklarat att vi bara ville titta runt lite så slängde de ut oss. Vi åkte upp igen och Adam fortsatte att jobba. Lite senare kom Adams chef förbi. Jag frågade Adam om det hade varit kul på våning fyra. Adam väste och rodnade.

Efter lunch så jobbade jag lite. Eftersom jag har varit borta i tre dagar så hade jag några mail som jag var tvungen att svara på. När det var klart så fick jag för mig att tidredovisa lite. Sen hade jag inget att göra och allt kändes tråkigt igen, så jag gick till skrivaren och meckade lite med den. Sen bytte jag toner och så tog jag kopior på mina biceps och klistrade upp på väggen.


Tack förresten för alla förslag på nya "Dagens F-nylle". I väntan på fler förslag så får det bli som det blir.

Dagens Lunch - Kroppkakor. Dom smakade apa. 1 Azteka av 5.

Dagens "kommer ni ihåg?" - Kommer ni ihåg sist ni ringde nån gammal släkting och bara pratade lite med dem? Det gör nog dom.

10 kommentarer:

Admin sa...

Dagens kommer ihåg var ett nytt gulligt inslag. Nya jobs: gulliga jobs.

Anonym sa...

Jag instämmer helt med föregående talare anående nya gulliga Jobs.
Tack för den underbara gårdagskvällen på Golden hits. Inga kan kyssas som vi, jag darrar när jag tänker på dina härliga långtradare för att inte tala om när du med hjälp av din härliga sexmuskel virvlar runt alfabetet i takt till "inga kan älska som vi".
Jag trodde inte längre det fanns lammkött som respekterar livserfarenhet framför ett snyggt yttre. Återigen tack så mycket mitt lilla "tyre" kan knappt bärga mig till nästa heta möte. Puss i ljumsken min lilla duracellbunny : )

Anonym sa...

The hores are on a hores-ride

Jobs sa...

Kommentarerna här blir allt märkligare. De skulle aldrig stängt psykakuterna.

Jens sa...

Vad är det som händer?

Först och främst, ett gulligt inslag betyder ingenting. Maud Olofsson blir väl inte sexig bara för att hon vaxar bikinilinjen? Lika lite blir väl Carl Serung friskförklarad efter ett vaniljknull? Jobs är fortfarande uberbitter - det krävs mer än ett gulligt inslag för att ändra på det!

Det andra jag vill ha sagt är följande: Kommentarer som saknar anknytning och är så idiotiska att man är nära att spräcka blodkärl i hjärna borde tas bort OMEDELBART!

Tack för ordet!

För övrigt: Häst på engelska stavas horse och med plural -s ändelsen blir det horses. Hora på engelska stavas whore och med plural -s ändelsen blir det whores.

Anonym sa...

jens är ett namn och bör därför inledas med stort J. Annars ser jag bara att det står jens som det ord det är, vilket borde betyda typ "besserwisser".

Dyxelogisk sa...

Anledningen för att Jens namn står med litet J är för att i .css templeten som jobs använder för sin blogg så är det satt så att Namnen på dom som postar i commentarer har text-transform:none dvs små bokstäver..

Jobs sa...

Jag måste byta kompisar. Det här går inte längre.

Dyxelogisk sa...

Byta?

Anonym sa...

Uppgradera kompisar :)