fredag, oktober 06, 2006

Idag bestämde jag mig för att avsluta Blog Schmog.

Jag har alltid tyckt det är patetiskt med idrottsmän som inte slutar trots att det är helt uppenbart att de är på väg utför. Jag har också alltid tyckt att andra som är på väg utför borde sluta. Ärligt talat, titta tex på Mona Sahlin, Gudrun Schyman, Robinsson-robban, Zlatan och Linda Rosing och säg mig sedan om det inte är sorgligt med folk som desperat klamrar sig fast vid sin allt mer tragiska karriär, trots att de skulle göra både sig själva och världen en stor tjänst om de bara la ner.

Blog Schmog kommer inte gå deras öde till mötes. Blog Schmog slutar nu.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att bloggen är slut.
Sånt där kan lätt leda till missbruk. Man har ju läst om internetberoende och sånt.

Anonym sa...

Skönt att bloggen är slut.
Sånt där kan lätt leda till missbruk. Man har ju läst om internetberoende och sånt.

Anonym sa...

Neeeeej! Du får inte sluta skriva nu när vi precis har upptäckt Svergies bästa blogg...! Du har en egen liten fanclub...

Dyxelogisk sa...

precis

Anonym sa...

I så fall är du dagens F-nylle...

Jobs sa...

Det är kul att ni gillat min blogg, och det tackar jag för.

Men nu har jag sagt att jag skall sluta så nu vore det sjukt pinsamt att börja igen.

Dyxelogisk sa...

vore det inte alls

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,903570,00.html

Anonym sa...

Precis, F-nylle! Du är ju fan sämre än Adam om du lägger av. Är det verkligen det epitetet du vill dras med resten av livet, ADAM?

Jens sa...

Jag är besviken. Fruktansvärt besviken.

När du äntligen hittat rätt så gör du fel.

FEL! FEL! FEL!

Gå å dö!

Du är aldrig välkommen i pakten längre.

Anonym sa...

Du som skrev så skönt !! Come back

Anonym sa...

Fan den här bloggen har gjort mina dagar på jobbet mycket roligare, man får en massa bra idéer som att rycka ut Adams nätverkskabel. Genialt. Du kan inte sluta dela med dig av din spetskompetens och geniala infall!

Anonym sa...

Ta en paus istället och sen kommer du tillbaka med fullkraft. Fan se på J.R i Dallas, han dog och kom tillbaka och alla älskade honom ändå!

Som dom säger i England, Blog Schmog is dead, long live the Blog Schmog!!