fredag, oktober 13, 2006

Inatt sov jag hos mina föräldrar och var alltså tvungen att ta tåget till jobbet istället för tunnelbanan. Stockholms pendeltåg är ett skämt, jag stod där på perrongen i 29 minuter och väntade. Det sägs att livet är det som passerar medan man planerar annat. Jag skulle snarare säga att "Livet är det som passerar medan pendeltåget har signalfel i Västerhaninge."

Ibland när jag gnäller på SL på jobbet så opponerar sig någon pajas. Varför kan inte folk låta mig gnälla ifred, varför måste alla vara så jävla positiva och glada hela tiden? Deras favoritargument är alltid att det tex i Indien kan ta en hel dag innan en buss eller ett tåg kommer. Jaha...!! Andra saker som kan hända i Indien är att man blir stenad för att man inte tror att Gud är en elefant med åtta snablar. De har andra problem att lösa därnere helt enkelt. Dessutom får man skylla sig själv om man tror att lokaltrafiken skall fungera bra i ett land där man ser på kossan som ett gudomligt väsen.

Idag är det fredagen den trettonde. Alla på jobbet har gått runt och gnällt och skojat om att de är rädda för att något skall hända dem idag. Det är alltid roligt när andra är oroliga för att de skall råka illa ut, på det sättet gillar jag denna dag. Min favoritdag är dock kanelbullens dag som vi firade på jobbet för två veckor sedan. Då fick vi kanelbullar trots att det inte var fredag. Det var jättegott kommer jag ihåg.

Jag har klippt mig idag också. Det kostar 500 kr men man får en grymt skön huvudmassage och trots att hon är rätt ful så är jag i stort sett kär i min frisörska pga den där massagen. Klippningen blir inte speciellt bra heller, så man kan nog säga att jag går dit för massagens skull, för kroppslig njutning helt enkelt. Det är nästan som att gå till ett prosti, det kostar 500 spänn, hon är ful och det tar typ 40 minuter och sen kliar det som faan tills man duschar.



Här är förresten en bild på mig, Adam och Cepet. Cepet är den solbrände fjanten i mitten och Adam är den fule jäveln som räcker upp handen.
















Dagens lunch - Pasta med kött. 2 Aztekor av 5.

Dagens F-nylle - Jason. Kom och hata.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då måste du alltså vara snubben till höger som sitter & håller upp sina bitchtits.
Berätta lite mer om natten i pojkrummet, vad hände egentligen.

Anonym sa...

Kan lördagens hjälte bli Arnefjord?