tisdag, oktober 03, 2006

Igår sket jag i att gå till jobbet helt.

Idag när jag kom till jobbet så frågade ingen vart jag hade varit eller om jag hade varit sjuk eller så. Det känns bra, jag kommer kunna utnyttja detta mera. Glad av att ingen verkar bry sig om mig så bokade jag in mig själv på ett möte hela eftermiddagen, så efter lunch gick jag hem. Jag tänkte att jag lika gärna kunde ha möte hemma som på jobbet.

Dagens lunch - Kycklingsallad - 2 GI-bullar av 5.

Dagens F-nylle - Moder Theresa. Jag såg på Bullshit på teve igår och enligt dem var hon värsta monstret.

Så, nu kommer jag till helvetet ihop med Glenne, jag för att ha vanhelgat ett helgon, han för att ha stulit en Baptistkaka. Undrar vem som kommer vara topdog därnere av oss två?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du börjar spåra ur nu jobs! Men jag gillar idén, kanske ska börja boka in mig på möten jag också.

Anonym sa...

Idag går jag på möte... Tror jag bokar in ett hela dagen imorgon med.

Anonym sa...

Tunn blogg i veckan, har du fått sparken efter tisdagens bravader?