tisdag, oktober 17, 2006

Idag på tunnelbanan läste jag en rolig sak i nya gratistidningen .SE. Två personliga assistenter hade åkt på finlandskryssning med de två cepena de tog hand om. De hade supit ner sig totalt och slarvat bort sina skyddslingar. Jag tycker det var rätt. Man lever bara en gång och ingen kommer ihåg en fegis.
.SE innehåller dessutom serien GetFuzzy, vilket är ett stort plus till en i övrigt helt värdelös tidning.

På förmiddagen hade jag ett långt tråkigt möte med min nya indianstam. Jag vet inte riktigt vad vi pratade om för jag sov dåligt inatt och var riktigt trött. Någon idiot har bestämt att de skall reparera tågspåret utanför mitt fönster mellan halv två och fem på nätterna. I vilket fall som helst så var jag framme vid tavlan och ritade och pratade vid något tillfälle, men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag babblade om.

Vid tretiden höll jag på att sprängas av ilska. Jag bestämde mig nämligen för att tokbanta idag så jag hoppade över lunchen och drack bara en sån där Jalla drickyoghurt. Med peachsmak. Förutom att jag kommer bli smal snabbt som faan så spar jag pengar också. Vid tre så var jag som sagt riktigt irriterad och hade ett sjukt sockerfall, så jag var tvungen att köpa tre snickers och mumsa i mig. Snickers innehåller ju nötter så det måste väl vara bra. Förutom att man blir trött och arg när man inte äter så får man svårt att koncentrera sig, så där satt jag mellan tre och halv sex, förvirrad och arg som ett bi, innan jag äntligen kunde åka hem till en kompis och äta tacos. JallaJalla-dieten var värdelös, imorgon skall jag prova stenåldersdieten istället.

Dagens lunch - 1 Jalla drickyoughurt med peachsmak. 1 Azteka av 5.

Dagens F-nyllen - Alla som jobbar med tågspår på nätter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jalla yoghurten är ju full av socker! så du kan lika gärna köpa lite naturell yoghurt och hälla en säck med socker i det och få samma kick :)

Men snickers är ju väldigt GI lågt iom choklad är ju från en kakaobönan och bönor är bra :) Nej men seriöst så är Snickers bra enligt GI metoden iaf.

Jobs sa...

vilken konstig adress du länkar till?