måndag, september 25, 2006

Idag på tunnelbanan så gick det på en kille vid Skanstull som pratade i mobiltelefon. När vi sedan var ute på skanstullsbron på väg till Gullmarsplan sa han till den han pratade med.
- Hur faan gick det här till? Jag gick på fel tunnelbana och är på väg till Gullmarsplan nu.
Jag fick fokusera ordentligt för att inte brista ut i gapskratt och morgonen som börjat dåligt kändes plötsligt riktigt härlig.

Vid elva skulle vi på studiebesök med ett projekt och vi hade flygit ner en kille från Härnösand som skulle med oss på det studiebesöket. Strax innan vi skulle åka så ringde den ansvariga projektledaren till de vi skulle besöka, bara för att få reda på att de missuppfattat varandra. Vi skulle visst dit den 25-e Oktober och inte idag. Ännu en effektiv dag i folkhemmets tjänst.

Sen vill jag passa på att länka till The Original blogschmog.
Bra jobbat med din blogg din jävla pajas!

Dagens Lunch - Mosigt panerad fisk med potatis och räkröra. 3 Aztekor av 5.

Dagens F-nylle - Jonet "Allt är bajs" Jonevret.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så jävla skön Jobs!
Missat din blogg fick därför lägga ner flera minuter idag (hur tidrapporterar man det). Garvade så jävla mycket när jag läser din blogg!
Kan det vara Adam Jobs som är Adam (Scary).

Forza Elfsborg!

Anonym sa...

Läs mitt scoop angående Jonevrets nya tjänst i mitt inlägg på Glennes blogg!

Anonym sa...

Det är synd om Jonevret. Det är ju inte bara hans fel.

Anonym sa...

Det är lustigt, men alla Djurgårdare inbillar sig faktiskt att det är Jonevrets fel att laget inte ligger i toppen av tabellen. Patetiskt. Djurgården har ju inte spelarmaterial till det, vad fan ska Jonevret gör då, trolla Arneng till Ronaldinho eller?