söndag, september 03, 2006

Nyss såg jag lite på en film och de sa duck-tape. Alltså, det handlade om en mördare som tog med sig duck-tape för att tejpa fast någon med för att lättare kunna mörda senare. Varför heter det duck-tape egentligen. Anktejp?? Såna grejjer kan jag ligga och tänka på när jag inte kan sova.

Torsdagen var för övrigt väldigt rolig. Det var kräftskiva i sundbyberg och jag hade ingen middag hemma så jag gick dit. Det kostade 40 kr för 3 kräftor och en läsk, så jag köpte 6 kräftor och två läsk. Kräftor är verkligen jättegott. I vissa länder gillar de inte kräftor, men jag är glad att bo i ett land där vi gillar kräftor. Jag fick sitta bredvid en gubbe och hans familj vid ett långt bord på som stod längs hela gatan. Gubben hette Arne och hade bott i Sundbyberg hela livet. Han sa att han älskade Sundbyberg och att det var så mysigt med blandningen av storstad och småstad här. jag sa att jag också tyckte om Sundbyberg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade också några sömnlösa över detta innan jag upptäckte att det ska vara duct tape. Med sådant kan man göra mycket:

http://www.octanecreative.com/ducttape/howto/