måndag, september 11, 2006

Idag var en hemsk dag.

Före lunch hände inget speciellt, men efter lunch hände något jobbigt. Jag hade tagit långlunch och gått runt i centrum och tittat på kläder. När jag kom tillbaka var Adam på ett strålande humör. Jag frågade vad han hade för anledning att vara så glad, och han tyckte jag skulle gå och titta i receptionen, så jag gick dit.

De hade satt upp foton på alla anställda på en stor tavla, och på min bild stod jag i matrummet med en halväten Gorbys i näven. Jag stämplade ut och gick hem.

Sen på kvällen så var jag på fotboll och det gick åt helvete. När jag kom hem bestämde jag mig för att öka mitt sargade självförtroende genom att utmana Herr Gem på Pro Evolution Soccer. Eftersom han bara är ett jävla gem så satte jag honom på nivå 2, som är ganska lätt. Jag borde krossat Herr Gem, men pga all frustation så blev det ganska jämt. Jag gjorde iallafall 1-0 i mitten av första och livet kändes lite ljusare. Sedan hade jag en stolpträff i början av andra och jag tänkte på hur skönt det skulle bli att tracka Herr Gem efter matchen.
Lite senare fick Herr Gem straff. Jag blev så arg så jag stängde av och på datorn typ 30 ggr i ren ilska. Sen bröt jag huvet av Herr Gem och slängde honom åt helvete. Livet är piss och nu vet Herr Gem det han med.

Dagens Lunch - Kött och potatis. 2 Aztekor av 5.

Dagens F-nylle - Herr Gem.

3 kommentarer:

Jens sa...

Well, Mr Gem went down. What can I say? He had it coming.

Anonym sa...

Spelade du inte klart matchen?
Herr Gem e grymmare än jag trodde, kanske får han en egen blogg likt joey från vänner fick en egen serie när vänner avslutades?

Anonym sa...

1 AIK 17 9 6 2 33-17 33
2 Elfsborg 17 8 8 1 30-15 32
3 IFK Gbg 17 8 6 3 28-16 30
4 MFF 17 8 4 5 30-24 28
5 DIF 17 7 6 4 21-15 27
6 HaIF 17 9 2 6 27-23 26