onsdag, maj 09, 2007

Bögnojja

Så, jag hade bokat en klipptid idag klockan 1500. När jag kommer till frisören visar det sig att tjejen som skulle klippa mig blivit magsjuk och gått hem. Hennes ersättare är en liten slemmig kille, inte helt olik Abgar Barsom. Jobbigt!!!
Alla som känner mig vet att jag ibland har problem med torra läppar. Detta blev plötsligt ett jätteproblem när jag satt i frisörstolen och gjorde mitt yttersta för att inte slicka mig runt munnen. Man vill ju inte skicka fel signaler.

Slutresultatet blev iallafall hyfsat, men jag hade nog hellre blivit spydd i nacken av tjejen och åkt på vinterkräksjukan ändå.

2 kommentarer:

secret sa...

HAHAHA! Fräulein din har fått konkurrens? Ska bli intressant att se hur detta intrikata triangeldrama slutar ;) När ska vi böga ihop då Jobs? Slit dej från det där jävla villa-volvo-livet du lever nu och häng me till Garbo eller nåt skönt svennehak i stan istället, yeah? :)

Anonym sa...

I vår familj finns inget och har aldrig funnits nåt triangeldrama.

Jag själv, bäst på allt, klipper numer käre lille Tvättis. Sist va han så packad att han inte ens orkade hålla upp huvudet. Jag fick säga till honom att hålla huvudet rakt så jag inte skulle klippa snett. Själv försökte han hålla för öronen så gott det gick så jag inte skulle klippa i dom. Men han var glad så länge han kunde slicka sig om läpparna utan att oroa sig.

Så några triangeldraman lär det inte bli från några håll alls framöver:) Inte nu när jag håller i saxen!!

Tänk att en frisyr kan få alla brudar att hålla sig så långt borta. Sanslöst bra! Så glöm bögeriet på Garbos, Secret.

Glöm oxå VVV. Det är inte Tvättis, utan Lill-Troll som håller upp partynivån i vår familj. Han klarar inte så mycket vet du.

Kurr kurr