onsdag, maj 09, 2007

Hypokondrikern

Inatt hade jag svårt att sova. Det är så varmt i sängen när man är två. Klockan tre så gick jag upp för att dricka vatten. Då hittade jag en knöl på vänstersidan av magen.
CANCER!!!
Jag väckte iallafall lilltroll och visade min knöl. Hon sa att jag borde gå till psykolog.

Vafan ska en psykolog göra åt min knöl?

Eftersom jag har sagt upp mig så har jag ingenting att göra på jobbet. Jag sitter bara och surfar runt runt runt i en stor ring på hela Internet. Utom på spel, porr och knarksidor, de är spärrade. Det är lite synd nu när jag har obegränsat med surftid.

Min vanliga surfrunda tar ungefär 5 minuter och ser ut som följer.

svenskafans - aftonbladet - expressen - DIF

Sen börjar jag om igen. Det är rätt trist faktiskt. Om någon vet någon annan rolig sida får ni gärna tipsa mig.

Annars är det skönt att ha sagt upp sig. När folk kommer och vill att jag skall jobba kan jag säga att jag ändå skall sluta snart så det är ingen idé att jag gör något mer nu.

"Jag har väl redan gjort mitt här, tycker du inte?" - brukar jag säga och spänna ögonen i dem.

Andra bra saker med att sluta på ett jobb är att man nog får en present när man slutar. Jag hoppas jag får något stort och fint och har verkligen slagit på charmen den här sista tiden. Jag tycker det är viktigt att man ger den som slutar något fint och hoppas att alla andra också tycker så.

2 kommentarer:

Jens sa...

http://www.comics.com/
http://www.cracked.com
http://www.tjuvlyssnat.se/index.php

Anonym sa...

www.vadargrejen.se